Just ja….

…jag har ju en blogg :-/

Har haft sjukt mycket för mig, så bloggen har blivit lidande och att jag träffat den stora kärleken ❤

Fick ett grönt kort av min kärlek i julklapp så det är avverkat och nu är det bara att spela ner sig till 36. Det är ju en historia i sig, det här med golfen. Har haft ett så kallat ¨missförhållande¨till golfen då jag tycker att det tar SJUKT mycket tid…och det har jag inte haft förut!! Men nu som egenföretagare så har jag helt plötsligt tid över för denna vansinnigt roliga sport!! Så det ska bli en underbar sommar med mycket golf och mys med min kärlek.

Sen måste jag bara berätta om min andra men första STORA catering för 280 personer 😀 Ashäftigt!!!!!

Företaget snurrar på och snart tar jag en välbehövlig semester över sommaren, skönt värre.

Och så har jag sett runt om bland mina vänner att babyboomen är HÄR….hoppas jag inte blir smittad…NOOOT!! Finnes ICKET en chans på denna jord, har mina 4 kottar, and that´s enuogh!

3 thoughts on “Just ja….

Kommentera

