Galet!!

Ja vad ska man säga, lev för att lära, eller lär för att leva…

Jag säger bara så här, man lever bara 1 gång och jag tänker ta vara på varje sekund som tilldelas mig!!! Har nu med facit i hand, inte levt det liv jag önskat mig (men det finns en förklaring till det)!! Och det är inte så att jag ångrar nått, men man lär sig av sina misstag.  Så nu när tillfället ges så tar jag den, VARJE GÅNG och jag känner att jag lever!!

 Så när man får ett erbjudande om att åka till Sälen en snabbis för att få ta med sig lilleman (som älskar att åka skidor) så har man svårt att säga: – Nä vad tråkigt, men det funkar inte!! Vill man så kan man…och man löser faktiskt det mesta med bara viljan.

Men guuud sånt svammel det blev, men sån är jag 😀

3 thoughts on “Galet!!

Kommentera

